środa, 17 sierpnia 2011

Joanna Klimas

Każdy z nas mógł odczuć na własnej skórze, że lato nie należało do najcieplejszych. I mimo, że Fashion Philosophy przygotowuje się do prezentowania kolekcji na sezon wiosna/lato 2012, ja wciąż wracam do majowej edycji i tam szukam inspiracji na nadchodzącą nieuchronnie jesień. Najbardziej odpowiednia wydaje się być kolekcja Joanny Klimas. Czarno – beżowe propozycję z mocnym turkusowym akcentem w dość letniej wersji, moim zdaniem są idealne na taką pogodę, jaka się zapowiada tej jesieni.

Mnie osobiście zachwyciły skóry: bardzo proste, bez żadnych zbędnych ozdobników. Dokładnie takie, o jakich marzy moja szafa. Oprócz kurtek, uznaniem cieszyły się przede wszystkim półprzezroczyste suknie, szerokie spodnie oraz krótkie, luźne topy na szerokich ramiączkach. Kolejną ogromną zaletą kolekcji jest uniwersalność. Projekty Joanny Klimas pasują osobie w każdym wieku - łącznie ze mną. Zwłaszcza, że podobne propozycje można obserwować także na szafiarskich blogach czy lookbooku. Skórzana kurtka i zwiewne, półprzezroczyste suknie zawsze robiły ogromne wrażenie. Na mnie na pewno.



1 komentarz:

  1. skórzane kurtki to mój faworyt!!! <3
    pozdr xoxo,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń